עולמו של טזוטה שליט"א. מבט מפוכח על החיים.

שתי חטובות, מכשפה אחת וחצי נאצית

30 באוגוסט, 2009 מאת

חוויות מסופ"ש בצפון.
התאהבנו בגליל. מידי מספר שבועות אנחנו לוקחים איזה צימר לסופ"ש. מנקים את הראש וממלאים את הקיבה…
וכמו תמיד, החטובה עשתה מראש תחקיר אינטרנטי על הצימרים, בחרנו צימר מתאים, הזמנו מקום וקדימה.
ביום חמישי בבוקר, החטובה, חברתנו לוקי ואני העמסנו את הרכב ונסענו צפונה.

הנסיעה היתה כיפית ועולצת, הגענו לראש הנקרה והעברנו שם בוקר של כיף. איזה יופי של מקום. הנקרות הן תענוג וחויה מקיפת חושים. הרעש, הריח, המים המתיזים. תחושת העוצמה של הטבע. היה מוקדם יחסית, אבל לא עמדתי בפיתוי של מראה הים והאויר הקסום ושתיתי בירת חיטה מצויינת של מבשלת הגולן.

משם נסענו למושב שבו הזמנו את הצימר במטרה להתמקם וללכת לאכול צהריים (הרי חלפה כבר שעה מאז ארוחת הבוקר…).
בכניסה למושב קיבלנו תחושה לא נוחה. הכל נראה מוזנח.
נו מילא….בטח הצימר (כפי שראינו באינטרנט) מדהים.
נכנסנו לחצר הפנימית. איזו עליבות. צמחיה פראית מכסה את השביל. זבובים וברחשים מקיפים אותנו מכל עבר. ריהוט גן חלוד פזור בלי סדר.
את פנינו קיבלה מכשפה זקנה. נשבע לכם. היא דמתה מאד למכשפה מהלונה פארק, זו שפותחת וסוגרת את החלון.
היא נעצה בנו מבט חודר וערמומי והובילה אותנו לצימר. שמתי לב שההרכב של גבר אחד ושתי נשים עורר את סקרנותה…
ברגע שנפתחה הדלת פרצופן של החטובה ולוקי קיבל הבעה מבועתת. גל של ריח רע יצא מהחדר.
המכשפה התחילה להראות לנו את החדרים, ואז שמנו לב שאין מזגן.
אתם קוראים טוב. אין מזגן בחדרים. יש מזגן קטן ועייף בחלל הכניסה – וזהו.
המכשפה מצאה גם לזה הסבר…."יש אחלה מאוורר בחדרים, וממילא קר פה…"

הסתכלתי על החטובה ולוקי – הן אמרו "עד כאן".
תוך כדי האירוע, המכשפה משוחחת בטלפון עם בנה (שהוא ה"מנהל") , ומסתבר שהם רשמו בטעות לצימר "שלנו" משפחה נוספת שצריכה להגיע כל רגע….
זה היה אות משמים. לקחנו את עצמנו ואת המזוודות והסתלקנו משם.

טוב שיש אינטרנט בטלפון הנייד. זה לקח אמנם איזה עשרים טלפונים אבל מצאנו צימר אחר, מדהים, ליד אכזיב. יחידת נופש מושלמת. שתי מקלחות, חדרים מרווחים, מטבחון ענק, נדנדה, ערסל ומה לא.

עכשיו התחילה החופשה….שיכשכנו בחופי אכזיב. יש לאורך הכביש חופים קטנים ולא רשמיים, מוקפים בסלעים ויוצרים מעין בריכות קטנות, רק צריך להיזהר. הסלעים חלקים מאד.
נירוונה. זללנו פירות, זוגתי החטובה, בנדנה לראשה וביקיני טורקיז חושפני לגופה היתה מושא למבטי העורגים, ולוקי, לראשה כובע קש הוליוודי רחב שוליים, הצליחה לשזף את שתי אצבעות רגליה.

אחר הצהריים נסענו לכפר ערבי סמוך ואכלנו במסעדה נהדרת שמתמחה ב….אוכל רומני.
זה עוד לא היה לנו ברזומה….ערבים שמכינים אוכל רומני אותנטי מצוין, ממליגה, פפנאש, פאטריציאן (נקניקיית ענק) מפות רקומות על הקיר ושולחנות מלאים בקהל רומני קולני.
נקניקיית הפטריציאן הכניעה את לוקי….היא לא היתה מסוגלת לאכול יותר באותו היום וקרסה. ככה זה כשדקיקה כמוה בולעת בשלושה ביסים נקניקיה באורך 30 ס"מ וקוטר של שני אינץ'….

ויהי ערב ויהי בוקר יום שבת.
הלכנו לאכול במסעדת ארוחות בוקר נחשבת ומהוללת.
קיבלה את פנינו קצינת אס אס.
מעולם לא נתקלתי במסעדנית כה קשוחה. הדבר שהכי קרוב אליה זה ה"סופ נאצי" מסיינפלד.
היא גוערת באורחים, רודה באכזריות בצוות המסעדה, ומשדרת אגרסיביות מלחיצה.
במסעדה- דממה מוחלטת.
הייתם צריכים לראות איך הסועדים אוכלים ומדברים בלחש כדי שלא להעיר את המפלצת, ובין לבין מגניבים מבטים חרדים בינם לבין עצמם…
היא בהחלט נראתה כמו אחת שתעיף לך את הצלחת ותגרש אותך בבושת פנים.

אבל האוכל היה טעים מאד. מה שנכון, והמסעדה מקסימה.

ועכשיו יום ראשון בבוקר. אני במשרד. ים של עבודה על השולחן. ישיבת עבודה עם לקוח גדול בעוד שעתיים, ואין לי חשק לעבוד….
אז אני כותב את הפוסט הזה, לגנוב עוד כמה רגעים של חופש עד שהשגרה תשתלט…

נושאים: סיפורים מהחיים | 11 תגובות »