עולמו של טזוטה שליט"א. מבט מפוכח על החיים.

בעעעעע…..

24 באפריל, 2014 מאת

אני שונא קלישאות. אני מתעב דברים נדושים. אני סולד מכל מה שבנאלי.
מה לעשות. אני אוהב ניצוצות. אני אוהב מקוריות. אני אוהב יחודיות.
אני נכנס להציץ בפייסבוק שלי מספר פעמים ביום. נהנה להיתקל בסטטוס שנון פה ושם, באיזה דיון מעניין. אבל אם יש משהו שמבחיל אותי הוא סטטוסים פאתטיים של נשים בוגרות (תיסלחנה לי הנשים- אבל זה תמיד נשים) שמשבצות תמונתן בתנוחה שאמורה להיות סקסית בתוך מסגרת עם לבבות, כוכבים, פרחים ופרפרים, פלוס סיסמאות קלישאתיות כמו "השמש זורחת, האהבה פורחת, הציפורים מצייצות ואנחנו מבייצות". והכל בורוד/אדום/לימון. בלי לחשוב אפילו כמה זה נדוש. אם זה היה חד פעמי- מילא. אבל אותן נשים מעלות את החרא הזה כל יום בוריאציה קצת שונה בכפוף לפילטר המזדמן ובתקווה למבול של לייקים רק על מראה חיצוני…ללא שום תוכן. במקביל, הגברים המקשישים, החברים הוירטואלים/ציידי המילפיות משחקים את המשחק, מגיבים בפרגונים מוגזמים כמה שהן מדהימות וסקסיות…(אולי תוך שפשוף הזין וגניחות מחרחרות). וזה מעודד להמשיך במעגל קסמים אינסופי שמזין את עצמו… אני מכנה אותן "נסיכות הפאתט".
בעעעעעעעעעעעעעעעעע…..!!!!
בכלל, אם יש משהו שהפייסבוק הנציח זו תרבות הפירגון השקרי. כולן יפות, כולן מהממות כולל הכנפיים בזרועות, כולם חתיכים הורסים למרות הסנטר הכפול והכרס המשתפלת.
או הדבילים שעושים שיתוף ומבקשים לתת לייק לכל מיני דפים הזויים כמו "אוטיסטים שמצטלמים יפה" ומעלים תמונות של ילדים אוטיסטיים בכל מיני מצבים מגחיכים כמו ריקוד בלט, שבמקום להשיג את המטרה- שהם יכולים לחיות כמונו – רק מקצינים ומדגישים את שונותם.
אני גם לא מתרגש מכל מיני שיתופים של תמונות ילדים חולי סרטן שמפצירים בי לתת לייקים. מה שיעזור להם זה טיפול רפואי- לא לייק מכני שאנשים דופקים בהיסח הדעת ואין לו שום ערך אפילו בעידוד נפשי.
בעעעעעעעעעעעעעעעע….!!!!
אבל בגדול אין לי בעיה. למרות שעל כל כוסית אחת יש אלף בהמות, מצידי שיעלו כמה שיותר תמונות בביקיני ואני סלחן ואוהב. את הסלקציה אני אעשה… (איזה שטחי אני…. בעעעעעעעעעעעעעעע…!!!!)

נושאים: פילוסופיה בגרוש | 6 תגובות »

6 תגובות

  1. מאת naomi :

    הרגת אותי עם התמונה של הקוף באפקט פרחים חחחחחחחח
    הבנתי את הרמז חחחחחחחחחח

  2. מאת דודי :

    סחטניות הליקים מעצבנות גם אותי
    שמתם לב שברוב המקרים זה שחורדיניות?

  3. מאת ג :

    אני לא זוכר שום דבר סקסי שראיתי בספרצוף, אבל נטשתי אותו בגלל עדכונים ושיתופים שנשבר לי מהם.
    נטשתי גם את פורום סכרין בתפוז בגלל שהוא נהיה לי משעמם וקיטשי להחריד. משעמם לפרגן לנשים שמתמידות בדיאטה ולהגיד "מזל טוב ליום הולדתך", ושאר דברים משעממים. וגם סקס בפורומים זה מצ'עמם. אני יכול לכתוב ספר על כמה שמשעמם בפורום סכרין. אז נטשתי אותו כשפתחו עוד דיון על הניקיונות פסח האלה. אני לא זוכר איזה אירוע היה בחדשות שגרם לכך שהעיתוי לנטוש את פורום סכרין היה הרבה יותר טוב ממה מכמה שהתכוונתי שיהיה.

  4. מאת tazuta :

    נעמי- לא יודע איך את נראית…מקווה שיותר טוב מהקוף…אבל אני מקווה שהרמז שהבנת לא קשור בך :-)

  5. מאת tazuta :

    דודי…האמת שאתה צודק!

  6. מאת tazuta :

    ג.
    אני מבין בדיוק למה אתה מתכוון.
    זו אחת הסיבות מדוע אני כותב את טזוטה בבלוג ולא ברשת חברתית.
    מידי פעם קוראים שואלים אותי למה אין לטזוטה פייסבוק שבו יעלו הפוסטים. אז הנה תשובה קולקטיבית :-)

השארת תגובה

חשוב: בקרת תגובות מופעלת ועשויה לעכב את תגובתך. אם התגובה אינה מופיעה, צריך פשוט להמתין מעט.



מאמרים נבחרים

חפש בבלוג

קטגוריות

תגובות אחרונות

ארכיון

כלים

תגיות