עולמו של טזוטה שליט"א. מבט מפוכח על החיים.

קמיליון

6 בפברואר, 2015 מאת tazuta

אני חווה את הסיטואציה הזו כמעט כל יום, כבר שנים.
הגיע הזמן לשתף אתכם.
יש לי שכנה חמודה, בת שלושים ומשהו, אמא לשני ילדים. והיא עוברת מטמורפוזה קיצונית במראה שלה, ממכוערת ליפהפיה ולהיפך, באותו היום, כמה פעמים. זיקית סקסואלית.
אני פוגש בה, למשל בבוקר, יוצאת לעבודה, מתוקתקת ומאופרת. והיא נראית נורא. עור הפנים רפוי, סנטר שקוע, מכנסיים שמדגישות ישבן שטוח ורגליים חסרות פרופורציה, צמיג שבורח מעל החגורה.
אחר הצהריים אני פוגש בה כשהיא חוזרת מהעבודה. אותה אשה, אותם בגדים- ואני נפעם מהכוסית הלוהטת שמחייכת אלי לשלום. הפנים חלקות ויפות, הג'ינס צמוד לישבן עגלגל וסקסי, מסוג הישבנים שכיף לנגוס בהם. והצמיג מהבוקר?
איזה צמיג?
ואחרי שעה, אני יכול לראות אותה מטיילת בשכונה עם הילד לבושה בטייטס או טרנינג, הגוף מחוטב לעילא, אבל השפתיים שלה נפוחות כמו מקור של ברווז ועשרות פצעונים אדומים מכסים את פניה.
כמובן שכעבור זמן באותו הערב היא נוקשת בדלתי לאיזה ענין, ושוב אני מוצא מולי יפהפיה. כל הפגמים שהיו אך לפני שעה קלה נעלמו כלא היו.
וזה מחרפן אותי. הקטע ששבר אותי לפני כמה ימים ובזכותו נולד הפוסט הזה, היה כשישבנו, חטובתי ואני בגינה סמוכה. השכנה הזיקית היתה שם, לגופה מכנסי טרנינג צמודים מבליטים שוקיים של תרנגול הודו, חולצת סריג צמודה לציצים פחוסים בגודל לא אחיד ופלומת שפם. הילד הקטן התחיל לבכות והיא נכנסה הביתה להביא לו ממתק.
זה לקח פחות מחצי דקה. אבל יצאה מהבית אשה אחרת. אותם בגדים, אותו קול, אותה אמא – אבל איזו סקסית…
מזלי שזוגתי לצידי ברגעים האלה, רואה וערה למהפכים המדהימים הללו, אחרת הייתי חושב שאני סובל מהזיות.

נושאים: סיפורים מהחיים | 2 תגובות »

2 תגובות

  1. מאת eran :

    חחחחחח
    מוזר. אולי לפני מחזור היא מתנפחת ומקבלת פצעים

  2. מאת ravit :

    ענק! אתה צריך להוציא ספר מהסיפורים האלה

השארת תגובה

חשוב: בקרת תגובות מופעלת ועשויה לעכב את תגובתך. אם התגובה אינה מופיעה, צריך פשוט להמתין מעט.



מאמרים נבחרים

חפש בבלוג

קטגוריות

תגובות אחרונות

ארכיון

כלים

תגיות